„Nagy dilemmám, hogyan tudok jól segíteni”
A baranyai megyeszékhelyen működő KheTanodába járó gyermekek és édesanyák számára valósította meg projektjét Kapás Réka, az Aspektus Csoport pécsi ösztöndíjasa. Még a gyakornoki képzésén hallott a Meséd anyakörről, aminek célja, hogy az anyák segítségével buzdítsa a gyermekeket az olvasásra. Réka…
A sztereotípiák ledöntése és az elfogadás elősegítése
Ukrajnából menekült gyermekeket mentorált Halász Csenge, az Aspektus Csoport szegedi gyakornoka. Feladatai közé tartozott a mentorálás, tanítás, fejlesztés, és emellett Csenge fontosnak érezte saját elképzelései megvalósítását is.
A társadalmat az életre kell érzékenyíteni
Matricakampánynak indult Molnár Mónika, az Aspektus Csoport pécsi gyakornokának projektje, mellyel az LMBTQ+ közösség helyzetére kívánta felhívni a figyelmet. A Szabad Szívekért aztán hamar mozgalommá nőtte ki magát, a blogbejegyzéseken túl ma már személyes találkozó és párbeszéd várja azokat, akik…
„Bánj minden emberrel kedvesen!”
Közösségfejlesztő programokat szervezett Bábonyibércen Feke Annabella, az Aspektus Csoport miskolci gyakornoka. A tematikus kézműves foglalkozások a hagyományos ünnepekhez kapcsolódtak. Nemcsak a gyerekek, a szülők is szívesen vettek részt ezeken az eseményeken.
Hiánypótló foglalkozások a tudatos médiahasználatért
Tudatos médiahasználatra tanította a pécsi Élmény Tár esélyteremtő közösségi térbe járó gyerekeket az Aspektus Csoport ösztöndíjasa, Bodó Imola. Műhelymunka keretében, interaktív feladatok segítségével foglalkoztak a cyberbulling jelenségével, az álhírek és a reklámok esetleges veszélyeivel.
Te meg én, egyenlő mi
Az Aspektus Csoport debreceni gyakornoka, Filimon Ivett a hajdúsámsoni általános iskolában támogatta volt tanárai munkáját, tanoda típusú tevékenységgel, életviteli és gyakorlati készségeket javító foglalkozásokkal készült a tanulóknak heti rendszerességgel. Mivel gyakori a szélsőséges viselkedés, az előítéletesség, célja főként ezek enyhítése…